Kasih Ibu

Saturday 23 November 2013

Hebatnya Vivix Shaklee..Apa Kelebihannya...?

Assalamualaikum..

Dah lama tak update blog ni..almaklum la banyak tugasan menanti..he he..Kadang2 tak sempat nak mengarang apa yang nak tulih hari ni..

Ok hari ni nak kongsi pasai Vivix Shaklee pulak..Disebabkan bulan November 2013 ni ada promo Vivix Shaklee, so kepada penggemar dan customer yang dah cuba Vivix Shaklee ni mesti ternanti-nanti promo ni..Ramai yang tepuk tangan tanda best..ye la mesti la best..promo yang dinanti-nantikan telah tiba..dah dekat nk raya ni ramai nak cantik cun melecun bagi awet muda..oppps dan yang penting sekali tentulah Vivix Shaklee ni untuk kesihatan semua kan..he he..

So, bulan ni VIVIX promo beli 6 free 1...haa jimat berbaloi2..mana nak dapat free mcm tu..hanya Shaklee je tau yang tawarkan free VIVIX ni..so leh dapatkan hanya di bulan Mei saja yer..kalo bulan Jun baru nak order mmg tak dapat la..harga kembali seperti biasa ok..

Nak tau apa kelebihan beli 6 free 1 ni?..Jom kita tengok



Jika beli 6 botol Vivix, anda akan dapat
1) percuma 1 botol Vivix
2) percuma pendaftaran ahli
3) percuma kos penghantaran (postage)
4) dapat cash rebate sebanyak RM 241.xx

Wahhh...dapat pulak cash RM 241..sapa nak bagi kan..dah la dapat free sebotol, dapat cash pulak lagi..Boleh kongsi dengan member, adik-beradik yang nak beli..cukup 6 @ 7 orang dah boleh beli. Tapi pendaftaran ahli hanya sorang je la yang boleh. Cash rebate pun sorang je la yang dapat kan..

Kalau tak mau beli 6 botol macam mana?? Haa..nak beli 2 botol pun boleh.

Kalau beli 2 botol Vivix, anda akan dapat
1) percuma pendaftaran ahli
2) percuma kos penghantaran (postage)
3) dapat cash rebate sebanyak RM 36.xx

Waaahh..2 botol pun dapat cash rebate jugak..berbaloi-baloi kan..

Tapi kalau nak beli 1 botol pun boleh..tak da masalah..tapi tak dapat la percuma pendaftaran ahli dan cash rebate tu.

Ok sekarang kita tengok pula apa itu Vivix Shaklee dan kelebihannya..



Vivix - Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


- Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Manfaat Vivix Shaklee


Manfaat Resveratrol


Klik pada gambar

Apa kata pengguna Vivix Shaklee...


Klik pada gambar










Klik pada gambar










Berminat untuk mencuba?


COD Area : Alor Setar
Sila hubungi / sms 019-5633815
Shaklee ID No: 885525

No comments:

Post a Comment

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...