Kasih Ibu

Friday 26 April 2013

Risaunya bila anak-anak tak sihat??

Assalamualaikum semua..

Musim hujan mai lagi...mmmm..apa yang ibu-ibu risau bila mai musim hujan ni ye..? Tentulah risaukan kesihatan anak-anak kan. Mana tak nya, bagi anak-anak yang kerap demam, batuk dan selsema ni tentulah merunsingkan ibu bapa. Terutamanya jika anak tu demam panas, lagi la ibu bapa rungsing kan...Jika anak-anak yg dijaga di taska, terpaksa la ibu mengambil cuti untuk menjaga anak-anak. Takkan nak hantar juga ke taska kan. Nanti habis berjangkit anak-anak lain di taska tu..

Besa sembang-sembang ngan pengasuh taska dulu time pi nak amik anak balik.  Katanya ada anak-anak yang demam kat sini, bila pengasuh call kata anak demam tinggi suruh mai amik, ada ibu-ibu yg kata sibuk la, tak sempat nak pi amik, suruh pengasuh jaga dulu, nnti petang balik baru bawa pi klinik...kata pengasuh memang la boleh jaga, tapi nanti kalau jadi apa-apa, kena sawan ke, apa ke, semua orang salahkan pengasuh lak..kalau anak-anak demam pentingkan anak dulu..tinggalkan kerja di pejabat tu...mmmm..itulah luahan seorang pengasuh taska kan...lain la kalau pengasuh tu pengasuh persendirian ke, ibu kita ke, mertua kita ke, boleh la kita harap anak tu ditinggalkan dengan mereka.. pengasuh taska ni ramai lg anak-anak org lain yang nk kena jaga pada masa yang sama..tambah pulak kalau anak kita time demam dia meragam..macam mana dia nak jaga tu..

Bagi anak-anak yang selalu demam, batuk, selsema, kurang selera makan, ibu-ibu boleh beri Meal Shakes setiap hari. Ramai pelanggan saya yang cuba, berpuas hati. Kata mereka, anak-anak pun semakin sihat dan jarang sekali nak jatuh sakit..selera makan pun bertambah, tak payah lagi nak kejar2 suruh makan.



Bagi anak-anak yang berumur 1 tahun ke atas, boleh beri Meal Shakes dalam kuantiti yang sikit saja iaitu 1 susu kecil (lebih kurang besar sudu kfc tu). Meal Shakes diberi untuk tubuh mereka membina ketahanannya secara independent.

Meal Shakes bukan saja sesuai untuk kanak-kanak, malah dewasa pun boleh amik ye..1 canister sesuai untuk semua dan merupakan pelaburan yang berbaloi-baloi untuk anak-anak..Tak percaya? Jom tengok apa kata ibu-ibu yang dah cuba untuk anak mereka..



Sila hubungi saya di 019-5633815 jika anda berminat.

No comments:

Post a Comment

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...