Kasih Ibu

Thursday 7 March 2013

Tak Suka Minum Susu??



Anda tak suka minum susu? Itu tandanya anda mungkin kekurangan kalsium dalam badan anda.  Semua orang tahu kalsium penting untuk kesihatan tulang, gigi dan sebagainya.

Apa alternatif atau pilihan lain jika tak suka susu?
Bagi yang kurang mengambil susu, anda amat digalakkan untuk mengambil kalsium dalam bentuk tablet untuk kesihatan anda.

Berapa banyak kalsium perlu diambil?
Institut Kesihatan Kebangsaan mengesyorkan 1000mg sehari bagi wanita dan 1500mg bagi wanita pasca putus haid. Kebanyakan wanita menghadkan pengambilan susu dan keju kerana kalorinya, tetapi sebenarnya, pengambilan purata bagi wanita hari ini ialah kurang dari 600mg kalsium sehari, inilah sebab utama kita wanita dilanda wabak osteoporosis. 

Suplemen kalsium pilihan saya? 

Sudah tentulah Shaklee Ostematrix. Kenapa Ostematrix? Sebab Ostematrix dilengkapi dengan unsur kalsium, magnesium dan vitamin D. Vitamin D penting untuk memastikan penyerapan kalsium dalam darah dengan lebih efektif. Makan 4 biji sebelum tidur, esoknya bangun pagi akan rasa cergas sekali...


Nak tau apa yang bestnya ambil Ostematrix ni? Jom kita tengok apa kata pengguna yang telah mencuba...

Masalah krem tiada lagi..



Lenguh-lenguh badan pun hilang.



Patah kaki akibat terjatuh..


Ostematrix memang berbaloi-baloi untuk di ambil. Tambahan pula, bulan March ni ada promosi Ostematrix beli 6 botol percuma sebotol..Kalau nak beli sebotol pun boleh..Cepat..hanya di bulan ini sahaja.. Hubungi saya sementara promosi masih berlangsung.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Berminat untuk mencuba atau mendapatkan pek percubaan? Ingin harga istimewa?

COD Area : Alor Setar
Sila hubungi / sms 019-5633815



No comments:

Post a Comment

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...